Hemma

Nu är jag hemma igen och det känns bra :) Dock åkte jag på "magsjuka" det första jag gjorde så natten mellan lördagen och söndagen höll jag Jocke vaken genom att springa på toaletten för att spy. Inte allt för trevligt. Men nu har det gått några dagar och jag har hunnit tagit igen mig. Det är helt otroligt att jag har varit frisk i 4 månader i Jamaica och hinner inte ens vara hemma ett dygn innan jag får magsjuka. Haha men så kan det gå. På dom här dagarna som jag har varit hemma så har jag inte hunnit gjort allt för mycket. Men jag har hunnit träffa Jocke, Camilla och Markus i alla fall :) och det var super kul.


Kommentarer
Postat av: angie

hejsan, aupair i jamaica låter jätteintressant!

skulle vara otroligt tacksam om du skulle kunna maila mig o berätta lite om hur det var samt hur du fick det jobbet.

Tacksam för svar...

MVH!

2010-05-11 @ 20:04:38
Postat av: rasha

haha alla kan väl sjunga :) tack så himla mycket sötan! skönt att vara hemma igen? PUSSS <3

2010-05-13 @ 10:51:58
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0