Hemresa

Nu har jag snart  packat klart mina resväskor önskar dock att dom fick väga lite mer för just nu är det några kilo för mycket, men vi får väl se om dom säger någonting när jag checkar in. Jag hoppas inte det. Ja så i morgon så åker vi mot London och sen vidare mot Sverige :) Så nu är det nära. Snart är jag hemma igen. Självklart är det blandade känslor men jag saknar min familj väldigt mycket just nu. Det ska bli skönt att få krama om dom. Min tid som Aupair är alldeles strax över i alla fall för det här gången sen får vi se vad som händer till hösten. Det har nog varit mina 4 lärorikaste månader i mitt liv och dom harvarit helt underbara. Jag har lärt känns världens bästa familj och det tackar jag för. Ska uppdatera mer så fort jag får möjlighet, kan bli i soffan hemma hos pappa :) och det ser jag verkligen fram emot.


Kommentarer
Postat av: Syster

Välkommen hem gumman! <3 <3 <3

2010-05-06 @ 07:31:07
Postat av: Frida

Taaack, vi får krama om varandra till veckan :D <3

2010-05-06 @ 14:38:10
URL: http://canebro.blogg.se/
Postat av: Evelina

JAG SAKNAR DIG TOOOOOK MYCKET GUMMAN <3<3<3

2010-05-06 @ 22:19:19
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0