Saknar Joakim

Lite nytta har jag hunnit med att göra idag fast inte riktigt så mycket som jag hade tänk mig. Eller jag har hunnit olja in lite av våra trädgårdsmöbler som 2 stolar och ett bord. Hade jag varit lika stark som bamse eller pippi så hade jag kanske kunnat tagit soffan med men eftersom bordet står i vägen och jag inte klarar av att förflytta det själv så får vi ta soffan vid ett senare tillfälle. Skulle även ha varit in till stan och köpt mig en kalender men jag blev alldeles för snål. Det är inte värt att åka in till stan bara för det bensinen är ju hur dyr som helst just nu :/ Och sen ska jag ju kanske till Näsviken ikväll och träna så jag betalar hellre för det faktisk. Så jag har haft en ganska lugn dag och just nu sitter jag i soffan och kikar på hockey och lyssnar på morbor Jan som är uppe och målar om åt oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0