Städning

Just nu sitter jag och beställer lite bilder. Tänkte försöka att beställa lite från Jamaica och Miami. Fast jag har hårddisken kvar hos mamma så jag får börja med dom som redan ligger på datorn. Det är varmt och skönt idag med, och det gillar vi :) Dagen började med att jag och mamma klev upp tidigt för att åka in till stan. Hon skrev på nå papper på banken och jag köpte mig äntligen en kalender. Så nu kan jag skriva in allt som händer och hur jag jobbar :) Vi gick även ett varv på IcaMaxi och inhandlade lite nya saker. Sen åkte jag till pappa och plockade ihop lite saker som man kan använda i sandlådan som jag ska ta med mig hem till mamma, jag är fortfarande kvar hos pappa och hade planerat att bli det ett tag till. Börjar ju kl 7 i morgon bitte så kan lika gärna sova kvar här.


Lite bilder från Jamaica, nästan lite jobbigt att kika på dom.
För då saknar man allt otroligt mycket :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0