Vår i Friggesund

Kvällen började med att jag, pappa och Gun satt i solen och åt grillat på altanen. Sen tog jag världens härligaste vår promenad. Det har verkligen varit hur varmt och skönt som helst ikväll. Jag har gått runt på Friggesund och bara njutit. Att man inte kan inse hur underbart fint det är runt om kring en fören man har kommit därifrån ett tag. För jag kan bara säga att Friggesund är väldigt väldigt fint. Jag började att gå förbi skolan då jag drömde mig tillbaka till 90talet då Elsa stod i fönstret och ringde in oss efter rasten. Jag minns bara allting bra sen förskole tiden. Hoppa hage eller kanske spela brännboll. Sen gick jag in på jobbet där mamma jobba och tog mig en koppkaffe och pratade lite med mina gamlingar som jag ska jobba med resten av helgen. Sen gick jag vidare in i militärskogen och över svågabron och hem igen efter 305an. Alltså ni kan inte ana vilken nostalgisk känsla fick under min promenad. Fast det kanske ni märker :)


Visst bor vi hur fint som helst hemma hos pappa och Gun ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0