Lill gumman

Fick ett mail av Verena, mamman i familjen där jag var Au pair för någon dag sen och jag blev så otroligt glad över det. Tyvärr har vi inte haft allt för mycket kontakt sen jag åkte hem till Sverige men jag hoppas verkligen vi kan hålla lite bättre kontakt. Jag har nu precis tagit mig tid att svara på mailet och det får mig att sakna allting där nere otroligt mycket. Men jag måste bara lägga ut den här bilden på Linnea. Jag förstår inte att hon har hunnit blivit så här stor sen jag var där nere. Det känns inte som det var längesen vi satt i den där fotöljen och lekte tillsammans ♥


Kommentarer
Postat av: tove

haha :D vad roligt att hon tyckte att dom var fina!

2010-11-06 @ 19:09:44
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0