Frukost

Godmorgon nu är det lördag och kl är ca 06.05. Jag är rättså trött och borde egentligen gå ner och äta frukost men jag kom precis på i min nyvakenhet att jag måsta skcika in mitt IBANnummer och nå Swift grejs till några så det var lika bra att göra det på engång plus att skcika mail till arbetsförmedlingen. Idag ska jag jobba mellan 07.00-20.00 så jag kommer vara lagom mör i kroppen när jag kommer hem och sen blir det upp 7 på söndag igen och sen dubbelt på måndag igen. Jag klagar inte, för jag är faktikt glad att jag får jobba :) Men jag vet att jag kommer bli sjukt trött. Så nu är det jobb hela helgen och hela veckan.

Jag skanar min Jocke. Han har skickat och sagt att allting är bra och jag hoppas att han hör av sig snart igen. Hans mobil fungerar inte där nere och det är så frustrerande att inte kunna skicka sms när man vill och bra säga godnatt eller fråga om allting går bra. Men jag hoppas dom skaffar nått annat kort eller mobil snart så man får lite kontakt.

Ne frukost kallar och sen promenad till jobbet eftersom min bil har gått sönder :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0