Älskade lägenhet

God morgon, god morgon Hör fåglar sjunga glatt God morgon, godmorgon i kör.

Just på så bra humör vaknade jag faktiskt inte i morse, är inte van vid att bo i lägenhet om vi säger så natten har börjat lugnt och bra och jag har sovit bra. Men runt kl 6 i morse så började en väckarklocka att ringa och den ringde säkert i 40 minuter innan den slutade. Och då ringde den inte i perioder i 40 minuter utan den ringde hela tiden. Helt sjukt! Sen när vi precis hade somnat om så kommer de nå älskade byggnissar och ställer sig och borrar utanför oss. Dom har hållt på sen kl 8 och nu är kl halv 10. Jag säger som Camilla de låter som dom kommer in till oss snart ;) " Och jag klagar inte -  jag bara konstaterar! " haha. Idag får vi se vad som händer, vi ska i alla fall ringa en kille som heter Johannes och sen hoppas jag på svar från en tjej på Adecco. Vi ska kanske gå runt med några CVn med, men  efter kl 2 så ska vi följa med två av våra "sambon" på Ikea och kolla lite där. Ne nu kallar frukosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0