Donken

Igår tackade jga nej till ett jobb. Jag lämnade in CV på Mcdonalds i förrgår och igår ringde dom och sa att jag fick komma på arbetsintervju. Jag gick dit och pratade med arbetsgivaren jag visste inte riktigt vad jag skulle säga så jag sa att allt lät bra och vi betämde att jag skulle börja dagen efter. Jag ringde till Camilla och letade upp henne och jag kände på engång att allt kändes fel. Så jag beslutade mig för att ringa och säga att jag inte ville ha jobet. Han lät väldigt brydd och frågade varför. Men jag kände på engång att jag inte trivdes med honom och han kändes väldigt läskig. Han sa att jag absolut inte får jobba mindre än ett halv år för det kostar han massa pengar att lära upp mig och jag fick inte resa hem till sverige och bla bla. Jag kan ju förstå honom men man kan ju lägga upp det hela på ett annat sätt. Så jag tackade nej till heltiden på Mcdonalds!
Hittade en bild på mig och dom här busungarna.


Kommentarer
Postat av: Bror

Åk till ikea och sök jobb, dom vill ha svenskar. Bra betalt.

2010-09-18 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0