Lägenheten

Alltså jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att vi lyckas få jobb, vi vet att de kan ta tid och vi tänkere inte ge upp :) Vi har inte ens börjat söka, men vi har en intervju nästa vecka. Så vi hoppas vi hinner få nått mer innan dess. Men lägenheten är egentligen skit bra den är vit och ljus. Vi har diskmaskin, tvättmaskin, ducsh och toalett i olika rum. Och allt de där är ju jätte bra :) Sen verkar vi ha 5 bra sambon eller vad vi nu ska kalla dom. Här nedanför kan ni se vårat hus som vi bor i. Och fönstret längst upp till höger de är mitt och Camillas! ♥

 

Jag och Camilla har fixat en blogg tillsammans också som vi tänker skriva i. Men troligtvis kommer de stå samma saker här och där men vad gör de, följ gärna den med är ni snäll :) Vore kul att ha några läsare http://fridaochcamilla.blogg.se/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0