Pappa

Just nu pratar jag med min älskade pappa och vad skulle jag göra utan honom. Tack för att du finns pappa och stöttar och hjälper mig med allt i livet ♥ Jag skulle aldrig klara mig utan min familj den betyder verkligen allt för mig.
Är så lycklig över att ha alla mina nära och kära! Mamma och Pappa ni ä bäst!




Idag har jag arbetat på ett nytt dagis. Förra veckan när jag arbetade hade vi 42 barn i åldrar 3-5 år på 6 vuxna och idag när jag jobbade hade vi 5 barn på 4 vuxna. Alltså snacka om skillnad. Jag har haft det super mysigt idag men tiden går så otroligt sakta och det är så inibomben kallt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. I morgon är det långkalsonger som gäller och då ljuger jag inte. Men som sagt jobb nu onsdag, torsdag och Fredag. Kanske nästa vecka med. Nice!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jo gör det juu :p

2010-09-23 @ 21:42:48
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0