Sömnig

Här framför datorn sitter det en trött tjej som väntar på sin Jocke :) Ikväll invigde jag min cykel som jag har fått av min farmor och den fungerade jätte bra. Det är så skönt att ha en cykel och slippa ta bilen över allt. Men idag efter jobbet så åkte jag hem till pappa och han hjälpte mig att byta till sommardäck på bilen. Sen kom vi på att det var lika bra att tvätta den när vi ändå var igång så vi avfetta den, tvätta den och sen vaxa vi den. Så nu är min lilla pärla ren och fin igen.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-12 @ 23:47:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0