Förförstämma

Igår före jobbet så var jag hemma hos pappa och Gun. Då kom min älskade farmor, farfar och faster och hälsade på lite. Det är alltid kul att träffa dom blir tyvärr alldeles för sällan. Dock var jag lite nere eftersom jag fortfarande är sjukt besviken över att jag inte kom in på högskolan. 

Sen efter jobbet så åkte jag till Delsbo och hämtade upp Camilla och Sunk. Vi åkte på förförstämmen och tittade läget lite. Skulle inte alls bli där nå länge men jag var då inte hemma före kl 3 på natten. Men de var kul :) några minus var kylan, myggen och dom blöta fötterna. Igår natt så rykte det när man andades för att de var så kallt och då är det mitten på Juli, Vart är sommaren? Tyvärr så hade jag slut på batteri på kameran så det fick bli några mobilbilder istället. 




Kan aldrig tro att det är min mobil som knäpper suddiga bilder, jag tror mer på att personerna på bilden var lite suddig igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0